tisdag 7 april 2009

Lite gladare:)


Ja...lite gladare är jag nog nu:) Mina systrar, I o J, kom på besök efter lunch. Vi spelade kort och skrattade så vi fick ont, sen körde vi en sväng till OBS och köpte ett par leggings till mig. När vi kom hem fick E sin gröt och sen bestämde vi oss för att premiär cykla med E, hon älskade det, satt o babbla där bak hela vägen:) Vi följde I o J hem och sen cyklade vi vidare till J o V, som precis har kommit hem från Island, som vi har saknat dem:) Vi stannade en stund så att barnen fick leka en stund och vi vuxna prata lite, sen var det dags att cykkla hem för att äta lite pytt i panna med H´s goda rödbetor:)

Så jo, visst e jag mycket gladare nu... E sover gott, A ska precis sticka hem till en kompis för att se fotboll och jag själv ska nog zappa ett varv på tv´n innan jag går o lägger mig.

Imorgon ska jag förhopningsvis träffa R o M, de har varit sjuka så vi har inte heller umgåtts på länge, trist när det blir så men nu är de friska och kommer säkert på besök imorgon:) Jippie!!!


Då får det vara bra för idag, nu ska jag dricka ett glas pepsi max och zappa, återkommer säkert imorgon:)


Dagens bild är en glad E i sin nya fina cykelhjälm:)


Puss o kram

1 kommentar:

Mamma med ambitioner sa...

Så fin hon är.Tror bestämt att hon liknar sin faster litegrand. Cykelvägen hem till oss är mysig. Man kan t.o.m titta på hästarna då, och väl framme finns det alltid fika framdukad.... Kram :)