måndag 27 april 2009

Ny vecka:)


Vaknade imorse med en dundrande huvudvärk, blev väldigt glad när E somnade om vid halv sju, tänkte att jag kanske kunde sova bort min huvudvärk... men ack ej, vaknade igen lite över åtta med minst lika ont fortfarande:( Fick ta mig en ipren och efter en stund var huvudvärken som bortblåst... underbart:)

Gjorde mig klar för dagens händelser, hade ingen aning om vad de var, men tänkte att det var bäst att vara klar om något kul skulle ske:)

När klockan var lite över nio messade jag till J och frågade om hon o V var sugna på promenad, det var de så vid tio traskade vi iväg på långrunda:) Det blev en lång, härlig och tok varm runda.... gick inom o handla lunch och sen gick vi hem till J o åt våran lunch. Barnen lekte och hade kul... E vilade en stund och sen gick vi hemåt. Eftersom det är måndag idag ville vi ju hinna hem innan moster J skulle komma o leka med E:)

Nu har jag varit duktig o packat lite inför vår minisemester... lagt in foton från mitt kalas och snart ska jag ut på dagens andra långrunda:)

Morgondagen ska jag ägna åt packning o bakning o handling o lite annat smått o gott... på kvällen ska jag köra mot Höllviken för att umgås med två tjejkompisar, det ska grillas o snacka skit, K ska snart flytta till norge, så detta är nog sista gången vi ses på ett tag... tråkigt men samtidigt otroligt glad för hennes skull:)

Nu känner jag mig nöjd för idag:)


Sätter med en bild på mig själv o min lilla solstråle:)


Kram

Inga kommentarer: