tisdag 21 april 2009

Än så länge härligt:)


Jovisst har dagen i dag också varit underbar:)

Vaknade tidigt som vanligt, men inatt har faktiskt E sovit hela natten utan mat:) Och utan att väcka mig:) Får se om det håller i sig, tar soffan en natt till, sen kanske jag vågar flytta ini sovrummet igen:) Passade på att mysa en timmes tid innan vi gick, gjorde oss klara och framåt åtta dök min mormor upp, jag skulle köra med hennes bil på åter besiktning... den gick igenom, så nu är det avklarat:)

Hade planerat att umgås med Jo V idag, har inte blivit så mycket av det på sista tiden, så det såg vi fram emot:) Träffades vid halv elva och då började vi med en promenad, sen blev det lunch här hemma i ute rummet. Barnen lekte lite när vi satt och snackade och när klockan närmade sig tre bestämde vi oss för att köra en sväng till Ikea, kom iväg vid fyra... fick handlat en del, som gardiner till lilla vardagsrummet, nu ska de bara sys upp och sen kan man ju hänga upp dem... får se när det blir av... kanske samtidigt som jag äntligen gör min tyg tavla som väntar på mig:)

Blev en väldigt trevlig dag, härligt att bara kunna umgås och ta det lugnt:)

Nu har mannen åkt på jakt och dottern somnat, så jag tror jag ska poppa popcorn och se en film... säger att jag ska göra det ofta, men av någon anledning blir det aldrig av, men idag vet ni... då blir det poppat:)

Så jag tackar för idag och sätter in en fin liten bild på min lilla rödluvan:)


Kram o god natt!!

Inga kommentarer: