onsdag 22 april 2009

God morgon:)

Hej hej hallo:) Vilken härlig dag:)
Läste precis min svägerskas blogg och blev lite tårögd, blir det ibland när hon skriver, hon kan det där med att skriva precis på det där sättet som jag hade önskat att jag kunde:) Ni vet, så där, så man förstår precis hur härligt mysig eller otrevlig hennes dag har varit... man nästan kan känna att man varit med:) För några år sedan var vi på semester i Dalsland, där har de numera en stuga som håller på att renoveras, men innan stugan blev köpt så var vi och tittade på den... den är jätte gammal och jag kunde inte se hur det skulle kunna bli något av den, men då bad min svägerska mig o A att blunda och sen berättade hon precis hur den skulle se ut och sen vips fanns där inga tvivel kvar om att den kunde bli något annat än helt underbar:) Den är på god väg och jag ser fram emot att se vad som hänt nu när vi ska dit om en vecka:)
Jag skulle egentligen bara titta in och säga god morgon, för A hade varit snäll och tryckt igång datorn till mig... men det blev lite mer... blir så ibland:)
Ska ner till E nu som sitter och leker, ska duscha och göra mig klar, vi ska ju umgås med Syster R o hennes lilla M idag:)
Blev lite sugen på att måla ute möblerna också... får se om det hinns med, fick i alla fall gjort klart min tyg tavla igår, den blev super snygg, nu ska den bara hängas upp:)
Ha en trevlig dag, så hörs vi säkert ikväll också:)

Kram

Inga kommentarer: