onsdag 22 april 2009

Tänk...

... så härligt när man känner att man har medvind i livet:) Har haft en härlig vecka, umgåtts med systrar o vänner o familj o bara haft allmänt kul:) Känner att jag behövde detta, har haft en svacka ett tag, behövde få lite positiv energi igen, och det har jag fått massor av... och veckan är ju inte slut än, ska ta det lugnt imorgon, eventuellt måla ute möblerna, sen på fredag e det dags att träffa "gymnasie" tjejerna med barn och sen e det ju min födelsedag på söndag... kan det bli bättre:) Har tänkt fira min födelsedag med glasskalas, har bjudit in min o A´s familj, ska bli så kul... ska nog baka lite också, kan ju inte bara ha glass... e det fest så e det fest:)
Idag har jag varit i Lund med Syster R o M, träffade syster K och sen kom R´s sambo också dit:) Blev handlat lite idag också, hittade äntligen strumpor till mig... att det ska vara så svårt att få tag på vanliga vita strumpor... köpte en kofta på rea, en boll till E, ett par leggings och en keps till mig:) Känns som om jag kan börja lägga undan mamma kläderna nu, har införskaffat mig lite nytt:)
Var på promenad med J innan, blev en runda med stavarna, 75 minuter blev det idag... känns i benen, men det ska det ju göra:)
Nu ska jag nog gå o lägga mig, känner ett starkt sug efter min godis påse som ligger i skötväskan... ska gå o borsta tänderna så jag inte faller för frestelsen:)

Ha det bäst:)

Kram

Inga kommentarer: