onsdag 15 april 2009

Nice:)


Hej hopp på er alla som hittat hit:) Har haft ännu en härlig dag idag:) Fick för mig att jag skulle köra o hälsa på M o S i Sjöbo... ringde och kollade om vi var välkomna och det var vi... så lagom till lunch stannade vi bilen på gården i Sjöbo:)

Blev en otroligt mysig dag, barnen lekte och sen fick de sova gott i sina vagnar i stormen, kan tro att de gungade gott:) Under tiden kunde jag o M snacka en hel massa och äta den goda äppelpajen som M hade bakat... inte mycket kvar av den när jag körde hem... hihi....

Det är så härligt, jag tror att jag äntligen börjar slappna av lite och njuter av att bara vara mamma, tar dagarna lite som de kommer och städar när andan faller på... kan ju inte slappna av helt, då vore jag ju inte jag;)

Kom hem vid fem, umgicks lite med A, plockade undan lite medans han lagade mat och sen var det ju dags att äta:) Blev supergod fisk med ris o sås... alltid gott. Framåt sju somnade en trött liten E, som verkar ha fått ögoninflammation eller nåt liknande... får se hur det ser ut imorgon...

Morgondagen då... den blir nog minst lika trevlig, ska träffa R o M, köra o handla lite på Ica Maxi. Äta lunch tillsammans, kanske så att J o V också tittar förbi, man vet aldrig... men jag tror nog att vilket som så blir nog morgondagen också nice!


Ska avsluta mina projekt här och sen e det dags att sova... lovade ju R att jag skulle vara pigg o glad imorgon... Glad kan jag väl vara, men pigg kan vara lite svårare:)


Dagens bild föreställer E när hon får en fin o försiktig liten puss av S, kan det bli sötare:)


Puss o god natt!!

Inga kommentarer: