söndag 26 april 2009

Vilken födelsedag:)

Om någon har missat det så är det min födelsedag idag:) Jag har haft en underbar dag.... Började med att E väckte mig kvart över fem... kanske inte så kul, men men det finns väl värre saker än att vakna tidigt:) A kom och mös lite med oss innan han skulle iväg o jobba en sväng, sen gick vi alla upp och då började dagen på riktigt:) Det blev frukost, mata E, sen skulle hon vila igen så då passade jag på att förbereda så mycket som möjligt inför eftermiddagens glasskalas:) Jag hann med rätt så mycket, hann även duscha och göra mig klar. När hon sen vaknade var det dags för lunch, sen kom A o hämtade oss för att köra till Max där jag skulle få min födelsedags lunch... mums vad gott:) Blev glatt överraskad när vi gick in på elgiganten och jag fick veta att min present var att jag fick välja en ny kamera... jippie!!!
När klockan var två kom alla gästerna... det blev en supertrevliig eftermiddag i detta underbara sommarväder... alla var ute i solen o njöt och alla verkade tycka om fikan:) Jag fick presentkort o pengar som jag hade önskat mig så att jag skulle kunna handla nya promenad skor och lite nya sommarkläder:)
När alla gått hem och allt var undanstädat kändes det lite ensamt , så jag skickade ett mess till J för att höra om vi skulle ta en runda med stavarna... och det ville hon, så dagen avslutades med en välbehövlig skön motionsrunda:)
Nu känner jag riktigt hur det drar i ögonlocken så jag får nog ta o krypa ner i sängen... dagen har varit lång men vansinnigt härligt:) Tack alla som har hjälpt till att göra min födelsedag så härlig:)
Har även hunnit med att beställa varsen stegräknare till mig och svägerskan... nu ska det tävlas kan ni tro:)
Har däremot inte orkat lägga in foton, det får bli morgondagens projekt, måste ju lära mig lite med min nya kamera:) Så nu tackar jag för mig och säger GOD NATT!!!

Kram

1 kommentar:

Mamma med ambitioner sa...

Tack för beställningen. Det var ett trevligt kalas. Kul att tänka tillbaka och minnas......