onsdag 1 april 2009

Vår i luften:)

Kom precis hem från familjen J, vi var där och tog en kvällsfika, mysigt... När vi kom ut ur bilen kallade A på mig, hör du sa han.... det är vår i luften:) Det var så mycket härligt fågelkvitter, solen hade precis gått ner och det var säkert sju grader, kan man annat än känna vår känslor då:)
Haft en härlig dag, bjöd hem mig och E på lunch hos moster G, fick nån super goda taco saker. E var trött så hon sov i vagnen i två timmar, hon lekte med alla de roliga sakerna hos G en stund efter vilan, sen körde vi hem vid fyra tiden. När vi kom hem var hon trött igen, fick vila lite igen, blev en och en halv timme denna gången. Konstigt att man kan vara så trött, sov 12 timmar inatt, och ändå behöver hon vila flera gånger om dagen... Men det är väl så när man är liten och ska bli större:) Hon har svårt för att ligga still dessa dagarna, eller har svårt för att vara still helt enkelt, så nu när man lägger henne i sängen vet man aldrig hur man ska hitta henne:) Innan när jag kom in, låg hon och sov med huvudet i fotändan... knäppis:)
Efter att vi ätit kvällsmat tyckte A att vi kunde ringa o höra med familjen J om de ville bjuda på en kopp kaffe, det ville de, så vi körde bort för en kvällsfika. E hade ju precis vaknat, så hon var pigg o glad. Har lagt henne nu och det är äntligen tyst i baby monitorn, så jag tror att hon faktiskt har somnat, undrar hur hon ligger denna gången?
Nu ska jag sätta mig och se ett avsnitt Greys innan jag också ska gå och lägga mig:) Har haft en väldigt trevlig dag! Hoppas att morgondagen blir lika trevlig!!

Puss o god natt!!

Inga kommentarer: