söndag 19 april 2009

Söndag... söndag...söndag...



Japp... just det... Söndag idag...


Snacka om att jag har slappat idag:) Kände att jag varit så duktig o städat i fredags... var i stan igår... så jag kunde väl få slappa idag:) Kom inte ens in i duschen förrän efter lunch... hallå... det är ju inte riktigt likt mig, men gött va det i alla fall:)


Har i o f s möblerat om lite, men annars har jag mest bara varit i soffan o myst, A har varit så duktig o jobbat i trädgården och E har varit ovanligt trött, hon sov två två timmars pass idag så det blev gott om slappe tid för mig:) Precis vad jag behövde:)


Blev väckt av E halv sex imorse, tog över henne till min säng och så fick hon klättra på mig en timme ungefär, sen kom min snälla syster I och tog henne så att jag fick sova till åtta... det var nice kan ni tro:)


Var som sagt i stan igår, följde med M och kolla in det nya köpcentrat i Malmö, Entre. Där var rätt så trevligt faktiskt, kändes som om man var utomlands... liknade Fields i Danmark och köpcentrumen som jag besökte i USA. Tror nog att jag kan tänka mig fler besök där:)


Har varit hos K o J o grillat i eftermiddag, väldigt trevligt, skönt att komma ut en sväng. Cyklade hem vid halv sju med en väldigt trött E som slocknade så fort huvudet träffade kudden:) Så nu sitter jag här o knappar en stund, sen tror jag att jag ska prova sova på soffan i natt... ska försöka låta bli natt amningen... kanske lättare om jag bara går in o ger henne nappen och går ut från rummet igen... vi får se hur det går, kan ju vara värt ett försök:)


Annars har jag väl inte så mycket att berätta, A har varit väldigt duktig i trädgården, så nu har vi inget plommonträd längre och rabatterna börjar bli fina:)


Nä vet ni vad... nu ska jag stänga av datorn och gå o välja en bra film att se... poppa lite popcorn, hälla upp et glas pepsi och avsluta denna söndag som söndagar bör avslutas, i soffan framför tv´n:)




Ha en fortsatt skön söndag på er!!
Dagens bild är ju världens sötaste tjej:)




Kram

Inga kommentarer: