torsdag 16 april 2009

Seg...

Hej hej hej... hemskt mycket hej...
Känner att det varit en lite seg dag idag... Har umgåtts med R o M, alltid trevligt, men jag o E har inte varit på topp:( Jag börjar känna mig lite hängig i kroppen... stackars mig... och E verkar ha nått problem med ögat och så misstänker jag att där e nån tand som också bråkar. Hoppas att detta bara var nåt idag, kanske en endags seghet, kanske kan ha med saken att göra att jag struntade i promenaden i morse... aja baja.... men ibland så orkar man bara inte...
Har inget planerat imorgon, tänkte att jag skulle städa, men jag får nog se hur det blir med det. Kanske skulle gå hem till M en sväng, T har fått vatten koppor... skulle kanske kunna smitta av sig lite på E, hade varit skönt att få det avklarat.
Ja, annars händer det inte så mycket.. Syrran skrev på facebook att hon skulle äta glass, jag blev ju också genast sugen, och eftersom det är lite synd om mig så ska jag nog fixa lite glass till mig o A:)
Ha en trevlig kväll:)

Kram

Inga kommentarer: