lördag 11 april 2009

Jag älskar:)


Just nu sitter jag här och grämer mig över att jag är dålig på att formulera mig i skrift... hade en sån underbar dag igår, som jag hade önskat att jag kunde återge så att alla som läser förstår riktigt hur underbar den var... Jag gör ett försök...

Jo, det var bestämt att " gymnasie" tjejerna skulle träffas, nu blev det så att bara M o JK kunde denna gången, men det gjorde inget för vi hade det så härligt:) Vi gör egentligen inget förutom att vi snackar o äter o myser o umgås o bara har det helt nice:) Allt är så avslappnat och spontant, känner vi för en promenad, ja då tar vi en promenad... om inte, ja då stannar vi inne:) Just igår hade vi lite frallor till lunch, efter lunch gick vi på promenad så att barnen kunde leka lite på lekplatesen och så att vi kunde gå och köpa lite kakor till kaffet:) Det blev en massa goda köbekagor som vi åt i ute rummet, vädret var kanon, det var sol hela dagen så barnen var ute o spela fotboll och njöt så som bara barn kan:)

Det är precis såsär så man vill att dagen aldrig ska ta slut... man vill bara fortsätta umgås och ha det mysigt... men man får väl inse att där kommer fler dagar:) Jag hoppas att vi kan ses nåt i veckan som kommer, kanske en ikea lunch... vem vet?

Kvällen blev fortsatt trevlig, när tjejerna och barnen hade kört hem kom mina föräldrar och åt grillat med oss:) Systrarna I o J hade varit med oss hela dagen och ville gärna stanna på grillat så då passade det bra att bjuda in mamma o pappa också:)

A skulle iväg och jaga på kvällen, så jag hade planerat att se så ska det låta och sen sitta vid datorn en stund... blev lite ställd när strömmen gick lite efter sju.... vad göra utan ström??? Hade dock tur som fick tillbaka strömmen strax efter åtta... planerna gick inte helt i stöpet... bortsett från att internet inte fungerade:( Men nu fungerar det, så nu tar jag igen allt jag missade igår:)

Idag har vi firat A som fyller år:) Grattis Älskling!! Fick lite spontan besök av K o J imorse, så det blev en liten fika innan det bar av till Sandby för att äta påskmiddag:) Har haft en härlig dag idag också tillsammans med Familjen J o svärföräldrarna:) Påskmat och sen en härlig promenad i dalen:) God tårta hade H bakat, klart lille sonen skulle ha den tårta han önskat till sin födelsedag, inte var dag som han fyller 33;) Tur han har sin mamma, jag är ju inte så snäll o bakar till honom:) Men han fick i alla fall ett påskägg:) God var tårtan i alla fall, så nu är vi mätta o trätta... E slocknade så fort huvudet träffade kudden, hade somnat i bilen på vägen hem så hon var inte så glad när pyjamasen skulle på, men det gick över när hon såg sängen:)

Nu har jag tänkt slänga mig på soffan och se en film, lite sugen på en romantisk komedi... kanske sweet home alabama... den är ju aldrig fel:)


Ville egentligen bara med detta inlägg berätta att Jag älskar mitt liv och allt vad det innehåller:)

Tänk så härligt det är att vara rik på kärlek:) För det är jag verkligen:)


Puss o kram på alla er som gör mig så rik:)

Inga kommentarer: