tisdag 7 april 2009

Deppe tisdag:(

Jaha... då var det tisdag igen... Sitter här och tycker synd om mig själv, visst är det väl härligt:) E sover gott i sin säng, var så himla trött när vi var på promenaden i morse, men vägrade somna i vagnen. Hon piggnade i o f s till när vi kom hem, körde runt lite i sitt ufo och provade sin cykelhjälm, men efter frukosten var hon helt slut stackaren så då blev det sängen:) Inte konstigt att hon e trött, vaknar två till tre gånger per natt och sen e hon helt vaken när klockan e halv sex... då är väl vem som helst trött:) Jag är i alla fall:)
Har som sagt varit på dagens motionsrunda, varit ute med hunden, gjort mig i ordning, ätit frukost och nu sitter jag här och undrar vad tusan jag ska hitta på idag... Alla är ju upptagna, det är ju jättekul att folk har saker att göra, men jag vill ju också vara med.. Jag blev faktiskt erbjuden att följa med systrarna o M till mormor, men det passade inte, så jag får väl kanske skylla mig själv...
Det är så trist när jag har sådanan här dagar, när allt bara e pest, jag skulle helst bara vilja böla, men det kan jag ju inte göra hela dagarna... inget blir ju bättre av det... Förhoppningsvis går det väl över snart, får väl ta mig i kragen o kanske köra till OBS när E har vaknat, sen ska vi ju prov cykla en runda också.. så det kanske kan bli något av denna dagen ändå:) E nog extra ensam eftersom jag inte träffade någon igår heller... jag känner mig knäpp, jag älskar att vara för mig själv, men när det inte är något jag valt, så blir jag hel deppig.... skärpning nu va´!!!
Jaja, nu har jag väl kanske gnällt färdigt... får se om det kanske kommer ett lite gladare inlägg framåt kvällen:) Man vet aldrig, klockan är ju trots allt bara tidigt:)

Ha det bäst så länge!

Inga kommentarer: