torsdag 23 april 2009

Hej hopp:)

Tänkte bara lite snabbt titta in:) Ska snart iväg på promenad med J, ska bli skönt, behöver komma ut lite. Har haft en mysig dag, var på snabb visit hos M imorse, gick sen hem och åt lunch tillsammans med E. Efter lunch la jag ut E i vagnen så att hon skulle få sova ute idag, satte ut hunden i sin inhägnad och sen skulle jag ju börja måla:) Började tvätta av den första stolen, hämtade målarfärgen... kunde inte för allt i världen få av locket, så det blev till att tvätta resten av möblerna och sen sola en stund tills A kom hem. E vaknade ju såklart lagom till att det var dags o måla, väldigt gnällig dessutom, så jag fick målat två stolar och en del av soffan, sen fick A ta över och jag fick roa lill tjejen... men men nu är det avklarat i alla fall, så det är ju bra:)
Hade en över trött tjej som vanligt, lyckades inte hålla henne vaken mer än till kvart över sex, så det lär bli en tidig morgon imorgon:) Inatt sov hon hela natten, så nu hoppas jag att det ska bli min sista natt på soffan i natt.... men man vet ju aldrig, hon kanske har bestämt sig för att vara störig varannan natt:)
Ska nog tacka för mig nu, ska göra mig klar för promenad så att jag kan komma hem och i säng snart:)
Ska iväg o träffa tjejerna imorgon, alla kommer visst, så det ska bli toppen trevligt:)

Ha en trevlig kväll

Kram

Inga kommentarer: