söndag 5 april 2009

Grå, men trevlig söndag:)

God kväll! Då sitter man här igen, kopplar av en stund framför datorn innan det är dags att gå till sängs:) Haft en bra dag idag igen:) Fick sova till tjugo i sju, efter i o f s en jobbig natt med syster J o I i sängen och en E som ville äta ett par gånger inatt, men det är ändå en skön tanke att jag inte behövde gå upp förrän tjugo i sju:) Jag o E gick vår vanliga morgon runda, skönt väder trots att det var grått. Kom hem strax innan halv nio och då var det frukost dags med E, I o J. A skulle till Sandby och äta frukost med sina föräldrar, svåger P, M o H, sen skulle de hjälpas åt att plocka upp några granar:)
Vid tolv körde jag hem I o J, och sen körde jag o E o hämtade upp svägerska K för att sluta upp med de andra i Sandby för lunch:) Blev en trevlig eftermiddag, efter lunch tog jag och svärmor en promenad för att försöka få E till att somna. Hon sov i tjugo minuter och tyckte sen att det var bra. Efter att vi hade fikat vid tre beslöt vi oss för att köra hem så att E skulle få någon sömn idag, hon somnade vid halv fem... då hade solen tittat fram så jag satte mig i uterummet och läste en stund:)
Vid fem kom K o W, för att titta på fotboll med A. Jag satt kvar i uterummet o njöt av solen, efter en stund kom även J o S förbi och snackade en stund med mig och E som hade vaknat igen halv sex:) Blev en trevlig kvällsstund i uterummet med trevligt sällskap:)
Det känns som om jag kanske skulle ta och lägga mig, känner hur det drar i ögonen redan:)

Så nu säger jag

Puss o godnatt!!!

Inga kommentarer: