lördag 25 april 2009

Livet är bra härligt:)


Jag måste bara säga att denna veckan har varit underbar:) Har nog nämnt det några gånger innan i veckan, men det tål att upprepas, man gör ju inget annat än att klagar annars så det är väl bäst att tjata riktigt ordentligt om hur härligt livet är:)

Var i Sjöbo hos min kompis M, vi hade tjejträff med alla barnen, nio barn o fem vuxna... livet är underbart:) Det är så himla kul när vi träffas, barnen e så nöjda o leker o vi e så nöjda som får träffas o bara snacka en massa strunt:) Var på en jätte mysig promenad, vilken känsla det är när man e lite så där ute på "lannet", solen lyste och himlen var alldeles blå:)När vi kom tillbaka fikade vi lite, M hade gjort sin tok goda äpplepaj som man alltid äter för mycket av:) Framåt fyra körde jag o MV hemåt med våra småttingar, skulle båda ha grillgäster när vi kom hem:)

Började förbereda potatisar när jag kom hem, familjen J skulle komma på grillat och P skulle hjälpa A fixa staket så vår lilla vovve kan få springa i trädgården:) Blev en gosig kväll som avslutades under täcket med så ska det låta på tv´n, var i och för sig tvungen att zappa en del, har väldans svårt att se på Carolina af Ugglas när hon sjunger... men där var annat o glo på under tiden:)

Dagen idag har jag spenderat med att fixa o dona, ska ha kalas imorgon så där skulle städas lite o bakas lite, sen var jag ju tvungen att gå en sväng till affären och sen skulle ju E ha sällskap o matas o nattas lite emmelanåt, men det har gått väldigt bra ändå:) Tur man har en snäll dotter:) Och en snäll syster som kom hit för att underlätta lite för mig... tack J:)

A har varit o fiskat, kom väl hem vid fem nån gång, då startades grillen och sen blev det gott grillat idag igen, nu är där fotboll på tv´n så han är försvunnen, men det passar ju bra för då kan jag sitta här:) Ska bli kul imorgon, Jag Älskar att fylla år, vet inte riktigt varför, men jag tycker i alla fall att det är kul:) Har absolut inget emot att bli äldre, jag tycker nog bara att livet blir bättre o bättre för vart år som går:)

Satt precis nere i soffan med A, E o T... kom på att det var ju vår lilla familj som satt där samlad, det var en mysig känsla som kom över mig...

Nu har jag nog inte så mycket mer att säga idag... eller det har jag väl, men kan inte komma på vad just nu:)

Sätter med en bild på våra fina tulpaner som håller på att blomma:)


Ha det bäst!!


Kram

Inga kommentarer: