torsdag 2 april 2009

Läggdags...

Ja, då var denna dagen också slut... dagarna bara susar förbi. Dagen har varit helt underbar, vi har ikväll invigt ute rummet, åt där för första gången i år:) Det är så härligt när det ljusnar, man kan inte annat än må bra, allting blir lite lättare:) Efter maten gick vi på en promenad tillsammans, lilla familjen. Sen var det dags för E´s kvällsbad o mat, innan hon fick lägga sig till rätta i sin härliga säng:) Själv har jag spenderat resten av kvällen vid datorn där jag kollat på två härliga avsnitt av private practice, ännu en av mina favorit serier.
Nu känns det dock som om att sängen kallar, har ju en bra bok att läsa några sidor i innan jag somnar:) E har fått för sig att halv sex är en bra tid att vakna, så det är bäst att lägga sig tidigt om man ska få några timmars sömn, för det är ju inte så att hon sover hela natten heller:) Jag tycker i o f s att vi har kommit in i en rätt så mysig rutin, vi vaknar o myser en stund, sen klär vi på oss och ger oss av på morgon promenad vid sju, det blir en helt underbar start på dagen:)
Har kommit på idag att vår lilla flicka blir stor väldigt fort, det händer så himla mycket just nu, senast imorse kom jag in i sovrummet och där står en lycklig tjej i sängen... ja just det står... snacka om att det är dags att sänka sängen:)
Annars är livet mest bara underbart för stunden, ser fram emot mini semester i slutet av månaden och sen kommer ju sommaren snart också:) Härligt:)
Nä... nu får det vara bra... jag skulle ju bara säga God Natt!!

Dröm sött

Oh just det... en kompis kompis på Island har äntligen fått sin lilla flicka idag, välkommen till världen Agnes Lind:)

Kram

1 kommentar:

Mamma med ambitioner sa...

Hallå!
Dags att sänka sängen...... det skulle ni göra efter ert lilla fikabesök hos oss. När ni har sänkt sängen kan ni hämta cykelsadeln. A har egen nyckel om ni vill göra det på dan. Bara ring så förklarar vi vart den står.
Kramar Faster :)