tisdag 14 april 2009

Påsken slut...

Jaha, då var påsken slut... tråkigt... har varit trevligt att ha lite ledigt folk omkring sig:) Men men.. snart e det ju mini semester på gång, så jag får väl tänka lite framåt:) Har haft en härlig påsk, har umgåtts med familj o vänner i det underbara påskvädret vi haft, kan ju inte bli bättre:) Avslutade påsken med en riktig mysdag, först promenad.. sen förmiddags mys.. eftermiddagen blev det en cykeltur med E o A till skåneplantor och lusthuset på jakt efter något att hänga på väggarna i ute rummet, blev jättefina låtsas blommor som jag inte kan ta död på:) Efter familje utflykten cyklade jag o E vidare för att hälsa på hos familjen V, där var alla trötta efter söndagens dop festligheter, mysigt att bara sitta o snacka lite strunt en stund:)
Idag har jag o E varit på åtta månaders kontroll:) Hela 7940g och 66 cm, hon följer sin egen kurva alldeles perfekt:) Pratade lite med barn sköterskan om lite allt möjligt, mycket som händer just nu. Hade sällskap av I o J idag, de sov över här inatt, efter att vi varit på BVC träffade vi Mo S som också hade varit på koll. Vi gick och handlade tillsammans och sen gick vi hem hit för att luncha, trevligt som alltid:)
Har hunnit med att vara på Nova en sväng också idag, fick lämnat tillbaka tröjan som inte blev bra, och sen fick jag handlat en del kläder till E... fick ha lite kortärmade bodys nu när det är lite varmare:)
Tror att jag ska mysa ner mig i soffan och se en film nu.. dricka ett glas med pepsi och bara ta det lugnt:)

Ha det bäst

Kram

Inga kommentarer: